انـتـظار هــا بــه پایان رسیـد و سوپـرایز امـشب roizroiz آهنگ جدید ، فوق الـعاده زیبـا و شنیـدن
 
درباره وبلاگ


محمد حافظی زعفرانلو... R o I Z R o i Z.C O M www.linkinhotpark@yahoo.com


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 24453
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

دریافت کد از جاوالرد
. قشم آنلاین .
. قشم آنلاین قشم آنلاین
♠♠♠♠R o I Z R o i Z.C O M♠♠♠♠
♠♠♠محمد حافظی زعفرانلو...♠♠♠


MP3 320

اون شب


MP3 128


اون شب

OGG 64

اون شب


متن آهنگ

خدا كنه كه بارون بباره بباره بباره

خدا كنه كه بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به ياد من مياره مياره مياره
به ياد اون شبي كه واسه آخرين بار ديدمت
چطور دلت اومد بري من كه تو رو ميپرستيدمت

آآآآآآ

خدا كنه كه بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به ياد من مياره مياره مياره
به ياد اون شبي كه واسه آخرين بار ديدمت
چطور دلت اومد بري من كه تو رو ميپرستيدمت

آآآآآآ

اون شب يه جور ديگه منو نگاه ميكردي
يادمه اون شب با بغض منو صدا ميكردي
اون شب براي آخرين بار دست منو گرفتي
گفتي خدانگهدار تنهام گذاشتي رفتي

تنهام گذاشتي رفتـــــــــــي

خدا كنه كه بارون بباره بباره بباره

خدا كنه كه بارون بباره بباره بباره
آخه تو رو به ياد من مياره مياره مياره
به ياد اون شبي كه واسه آخرين بار ديدمت
چطور دلت اومد بري من كه تو رو ميپرستيدمت


محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان L in K iN HoT P A r K.L OX Bl O G.C O M و آدرس roizroiz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.